2015. március 15., vasárnap

Prologue


Drága Erre Tévedők!
A mai napon megnyílik első, ezen a néven futó blogom. Nem garantálom, hogy a világon a legjobban megfogalmazott, a legtökéletesebb helyesírással megírt sztori lesz, de igyekszem minél többet kihozni magamból, és az általam elképzelt történetből! Máris hoztam egy kis ízelítőt, remélem tetszeni fog! xx silver




sad | via Tumblr
Csak futottam. Nem néztem hátra, csak kerülgettem az előttem lévő fákat, amik szinte mrá teljesen összefolytak előttem. Már messze lehettem a birtok határától, de nem mertem visszafordulni. Valami borzalom történt ott. De ami még jobban megijesztett, az volt, aki követett. Hallottam súlyos lépteinek a dobogását. Már nem volt messze tőlem. Hamarosan utolér, nekem pedig egyre kevesebb erőm van ellenállni. Egyre kevesebb energiám van harcolni. Már csak menekülni akarok. Azt hittem legyőzhetem. Azt hittem bosszút állhatok. De túl kevés vagyok ehhez. Túl sok minden változott meg, túl sok impulzus ért túl rövid idő alatt. Csak legyen már vége.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése